Porady w sprawie reklamacji

Reklamacja i co dalej?

Możemy złożyć reklamację jako oznaka naszego niezadowolenia z danej usługi, produktu, porządku sprzedaży czy innych wymagań, które nie zostały spełnione. Dzieje się tak z różnych przyczyn, jak na przykład słabsza jakość produktu niż zaręczana, niepełny serwis czy wadliwy towar. Przez złożenie reklamacji, występujemy by sprzedawca lub wykonawca usługi doprowadził do stanu identycznego z umową. Powinno to zostać zrealizowane przez naprawę lub wymianę produktu na fabrycznie nowy. W przypadku chęci odstapienia od umowy, sprzedający może wystąpić z propozycją zwrotu pieniędzy lub zmniejszenia tej kwoty.
Wybór żądania należy do konsumenta. Mimo to, sprzedawca działając w granicach prawa może nie uznać jego decyzji i zasugerować inny rodzaj rozpatrzenia reklamacji. Sekwencja zdarzeń podlega indywidualnym okoliczościom faktyczynm – np. od tego, czy produkt był wcześniej reklamowany, od własności wady, łatwości i szybkości naprawy lub wymiany towaru.

Porada prawna

Jeśli nie wiesz od czego zacząć i poszukujesz porady, a chcesz rozpocząć procedurę składania reklamacji – trafiłeś w dobre miejsce. W uważaj.pl udzielamy pomocy prawnej przez telefon i przez Internet. Nasi konsultanci w jasny i zrozumiały sposób poradzą krok po kroku co należy zrobić, a jeśli zajdzie taka konieczność sporządzą pismo. Jesteśmy przekonani, że odpowiemy na wszystkie Państwa pytania dotyczące z reklamacją i gwarantujemy pewność profesjonalnej porady.

Nasza lokalizacja:
Uważaj.pl sp. z o.o.
ul. Traktorowa 126
91-204 Łódź

Tel.: 22 490 88 99
E-mail: [email protected]