Do czego wykorzystywany jest papier firmowy?
Papier firmowy służy do korespondencji z klientami oraz do wystawiania faktur i rachunków. Jeśli jest nieodpowiednio zaprojektowany, staje się nieciekawą białą kartką z wydrukowanym logo firmy. Przez zadbanie o jego atrakcyjny wygląd można zyskać szereg korzyści.
Jak zaprojektować papier firmowy?
Rola informacyjna jest ważną funkcją papieru firmowego. Powinien on bowiem zawierać podstawowe dane o przedsiębiorstwie, takie jak jego numer telefonu, adres, nazwa czy adres strony www. Niezmiernie ważną funkcją papieru firmowego jest oczywiście jego rola wizualna. Świadczy ona o dbałości firmy o swój wizerunek, co stanowi istotny krok przy zdobywaniu zaufania klienta. Elementami, jakie powinno się w szczególności przemyśleć podczas projektowania ulotek, są slogan, który sprawia, że zostanie ona zapamiętana, a także tło oraz logo firmy. Funkcjonalny, a przy tym właściwie zaprojektowany papier firmowy sprawia, że firma jest postrzegana jako prężnie rozwijające się przedsiębiorstwo. Ponadto taki papier jest nośnikiem wszelkich niezbędnych danych o firmie, pełniąc jednocześnie rolę ulotki informacyjnej.