Aby klient odkrył twój biznes musisz nie tylko mieć stronę firmową, ale też zadbać o jej pojawianie się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do…
Internet to miejsce, gdzie niezwykle prosto można wyszukać informacje o każdej sferze życia. Internauci upodobali sobie w szczególności radzenie się Google odnośnie zagadnień medycznych, często…
Choć Małopolska to jedno z mniejszych polskich województw, ma ono mnóstwo do zaoferowania zarówno turystom zza granicy, jak i z innych regionów kraju. Dzieje się…
Czy adres URL może być “przyjazny”? Czy istnieją dobre praktyki dotyczące tworzenia adresów URL, których zastosowanie może mieć wpływ na widoczność strony w wynikach wyszukiwania…
Dobry artykuł blogowy powinien rozwiązywać problemy Twoich potencjalnych klientów. W ten sposób dostarczysz im cenną wiedzę, a przy okazji, w całkowicie naturalny sposób, zarekomendujesz oferowane…
Wedle internetowego wydania Słownika Języka Polskiego PWN audyt oznacza kontrolę firmy, przedsiębiorstwa czy spółki pod kątem rozmaitych obszarów, między innymi organizacyjnych i finansowych, a także…
Audyt SEO to analiza, którą zazwyczaj przygotowuje się przed rozpoczęciem działań związanych z pozycjonowaniem strony internetowej. Ma na celu sprawdzenie strony pod kątem przyjazności dla…
Ogólna dostępność internetu oraz komfort korzystania z niego do znalezienia potrzebnych usług i produktów spowodowała, że każde przedsiębiorstwo chce teraz być zauważonym w sieci. W…
Prowadzisz firmę i planujesz poszerzyć jej działalność o sklep internetowy? Jeżeli dysponujesz już stroną firmową na WordPress, ale także jeśli nie posiadasz w ogóle strony…