Zalety banerów reklamowych

Reklama outdoorowa jest wymieniana wśród najskuteczniejszych metod. Sprawdza się w razie rozmaitych marek – od sieci handlowych, przez lokalne przedsiębiorstwa aż po kampanie społeczne. Wyróżniamy najróżniejsze metody promocji zewnętrznej – billboardy, niewielkie postery, a nawet graffiti. Szczególnym uznaniem cieszą się jednak banery reklamowe. Nie ma w tym oczywiście nic dziwnego, gdyż wykazują wiele atutów. Na jakich zasadach jednak polega promocja z użyciem banerów? Czemu są tak chętnie stosowane przez najróżniejsze firmy?

Banery reklamowe – dlaczego warto?

Banery reklamowe to specjalny typ billboardu, który od zwykłego odróżnia się tym, iż naniesiony jest na odpornym na deszcz materiale. Ze względu na to, że do ich produkcji stosuje się odpowiednie tusze, banery reklamowe okazują się znacznie bardziej wytrzymałe od innych posterów – nie szkodzą im deszcze lub światło słoneczne. Spotykane są w różnych wersjach, ale najczęściej spotyka się te większe – są łatwiej widoczne, a skutkiem tego jest efektywność wykorzystującej je reklamy.

W jakiej firmie wydrukować banery reklamowe?

Z oczywistych przyczyn produkcję banerów reklamowych dobrze zlecić wyspecjalizowanej drukarni – domowe ich zrobienie będzie wszak niemożliwe z uwagi na konieczność użycia właściwego podłoża oraz tuszu. Drukarnie często także oferują przygotowanie projektów banerów reklamowych, a zwykle wydamy na tę usługę mniejszą sumę niż w studiu graficznym.