Koszulki z nadrukiem to nie tylko wspaniała metoda reklamy marki, ale również ciekawy pomysł na upominek. Jak można wykorzystać podkoszulki z nadrukiem? Jakich technik nadruku używa się obecnie przy produkcji takich gadżetów?
Personalizowane koszulki mają wiele zastosowań
Koszulki są często wykorzystywane w promocji – służą do reklamy przedsiębiorstw, świadczonych usług i wydarzeń. T-shirt z oryginalnym tekstem może być ofiarowywany uczestnikom eventów sportowych czy też targów pracy. Logo firmy nadrukowane na t-shirt jest dobrze widoczne i bez trudu przykuwa uwagę ewentualnych odbiorców. podkoszulki z nadrukiem można również użyć do integracji pracowników urzędu, na przykład jako symbol wspólnej identyfikacji nakładany w trakcie eventów lub szkoleń firmowych. Ponadto koszulki ze spersonalizowanych nadrukiem można użyć w życiu prywatnym – to kreatywny pomysł na podarunek, między innymi z okazji zakończenia studiów, ukończenia 18-tki lub Dnia Matki. Spotkanie w gronie przyjaciół i rodziny zyska całkiem nowy wymiar, jeżeli każdy uczestnik założy t-shirty z zabawnym nadrukiem.
Popularne technologie nadruku na t-shirtach reklamowych
t-shirty reklamowe powstają dzięki wykorzystaniu uznanych technologii druku. Przeważnie jest nim sitodruk, czyli proces, w którym pojedynczy kolor wzoru jest odzwierciedlony oddzielnie na siatce, np. z włókien lub metalowej. Następnie specjalna farba przeznaczona do tkanin jest przetłaczana przez tę sztancę. Powstające w tym procesie napisy czy też grafiki są ogromnie wytrzymałe – podkoszulki można prać dziesiątki razy nie martwiąc się o spranie nadruku. Sitodruk umożliwia wykorzystanie właściwie dowolnego koloru, jak również uzyskanie przyciągających wzrok efektów, między innymi gradientów, przy czym opłaca się zwłaszcza przy większych nakładach. Do druku na gadżetach reklamowych korzysta się też z folii flock, tampodruku, transferu cyfrowego oraz termodruku. Termotransfer przydaje się do niskich nakładów – także pojedynczego egzemplarza! Technologia ta polega na wgrzaniu w materiał folii flex lub flock. Również w tym przypadku grafika ma dużą trwałość.