Według rozmaitych badań, Polacy coraz częściej spoglądają na smart shopping. O co w tym chodzi? To nic innego jak zakupy z głową – tylko produktów dostępnych w przecenie. Zazwyczaj smart shopperzy korzystają z dedykowanych programów, ale dużym zainteresowaniem cieszą się nadal mniej nowoczesne formy wyszukiwania okazji – takie jak dostarczane do skrzynek pocztowych broszury. Informując ewentualnych nabywców o ciekawych przecenach, możemy więc znacznie zwiększyć przychody przedsiębiorstwa. Warto postawić na takie rozwiązanie także z uwagi na to, iż atuty ulotek promocyjnych absolutnie nie sprowadzają się do ich skuteczności.
Co osiągniemy dzięki roznoszeniu ulotek?
Oprócz efektywności, ogromnym plusem ulotek reklamowych są również niewielkie koszty. Decydując się na tę formę reklamy, wydamy znacznie niższe kwoty niż w przypadku innych technik. Roznoszenie ulotek na ulicy lub kolportowanie ich do skrzynek pocztowych pozwala na dojście do sporej liczby osób. Zdaje egzamin zarówno w przypadku handlu, jak i przedsiębiorstw usługowych. Jeżeli zdecydujemy się na roznoszenie ulotek na ulicy, jesteśmy w stanie tak efektywnie zareklamować między innymi punkt gastronomiczny, angażując ludzi często przebywających w pobliżu.
Której firmie powierzyć roznoszenie ulotek?
Na powodzenie kampanii stosującej roznoszenie ulotek w dużej mierze rzutuje fakt, kto wykona ulotki. Ich dystrybucję powinniśmy zlecić doświadczonej, sporej agencji ze swoimi urządzeniami. Takie agencje proponują zazwyczaj również przygotowanie ulotek, ich wydruk oraz zaplanowanie strategii dystrybucji. Istotne będzie również to, iż zlecając to dobrej agencji zyskujemy gwarancję, że ulotki będą właściwie opracowane, dzięki czemu na pewno zainteresują ewentualnych klientów. Sporo drukarni oferuje także zamówienie wydrukowania ulotek przez internet, co znacznie przyspiesza proces i umożliwia skorzystanie z ich usług przez kontrahentów z innych miast.