Reklama zewnętrzna i wewnętrzny biuletyn – projekt gazety firmowej

Projekt gazety. Uzyskaj kompleksową pomoc specjalisty w tym zakresie

Firmowy biuletyn to wspaniała forma komunikacji między poszczególnymi działami, ale też działanie wykraczające poza mury firmy. Zastanówmy się więc, jakie artykuły warto zamieścić w takim biuletynie i czy warto postawić na ten rodzaj komunikacji.

Projekt gazety – likwidacja szumów komunikacyjnych w firmie

Korporacyjny biuletyn może spełniać 2 role. Pierwszą z nich jest komunikacja wewnętrzna – pisanie o sukcesach, pochwalenie się wysokimi osiągami, wywiady z przodującymi członkami personelu. Takie broszury mają kluczowy wpływ na działanie całego przedsiębiorstwa, ponieważ świetnie dopingują personel. To sprawia, że podwładni są bardziej skłonni do współpracy między sobą, czują się dumni ze swojego miejsca pracy, a ich zwykłe obowiązki dają im większą dawkę satysfakcji. Statystyki pokazują, że firmowy biuletyn sprawia, że członkowie załogi czują się bardziej odpowiedzialni za produkowane artykuły, wzrasta też jakość usług. Ogromnym plusem jest również redukowanie błędów komunikacyjnych pomiędzy pracownikami, które bywają częstym powodem konfliktów w wielu firmach. Firmowy biuletyn gwarantuje też stuprocentową przejrzystość planów firmy.

Projekt gazety – dotrzyj do potencjalnych inwestorów

Oczywiście gazeta firmowa to też wspaniała forma komunikacji na zewnątrz. Broszura trafia do adresatów takich jak: usługobiorcy, prasa, organizacje społeczne, urzędy. Firmowy biuletyn dzięki temu realizuje cele marketingowe, podnosi wyniki sprzedażowe oraz wspiera działania z zakresu public relations. Myśląc o wydawaniu gazety firmowej powinniśmy najpierw zwerbować redaktorów i przemyśleć sprawy związane z wydawaniem broszury. Najlepiej posiłkować się pomocą specjalistów (np. studiów graficznych), którzy zrobią projekt gazety, zaplanują wygląd gazetki i zatroszczą się o druk. korporacyjny biuletyn z pewnością spełni swoje zadanie.

Nasza lokalizacja:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]