Opracowano wiele technik promocji przedsiębiorstwa. Część z nich zdaje egzamin jednak jedynie w określonych sytuacjach, a ich zastosowanie powinno być odpowiednio uzasadnione. Niezależnie od tego, w którym sektorze działa nasza firma, gadżety oraz odzież reklamowa (między innymi t-shirty, czapeczki i torby) najczęściej dają dobre rezultaty. Nie ma w tym oczywiście nic dziwnego, gdyż klient, który dostanie podobny gadżet na pewno wyrobi sobie dobre zdanie o marce. Odzież reklamowa jest również pomocna w czasie targów – jeżeli zadbamy o to, by logo było odpowiednio wyeksponowane, ludzie, którzy je założą, będą doskonale widoczni i zapewne ściągną do stanowiska ewentualnych kontrahentów.
Techniki produkcji odzieży reklamowej
Jako że najistotniejszymi częściami odzieży reklamowej są emblematy, jej producenci największą wagę przykładają do opracowania metod umożliwiających naniesienie wytrzymałych grafik. W przypadku koszulek z bawełny dobre efekty przynosi wykorzystanie haftu, bo nie traci on cechujących go zalet nawet po wielokrotnym praniu. Równie często wykorzystywanymi metodami są tampodruk i sitodruk, które doskonale nadają się do wykonywania nadruków na zwykłe koszulki oraz smycze do telefonów komórkowych. Coraz chętniej przy tym produkuje się odzież reklamową całkowicie odmienną od lubianych t-shirtów.
Rodzaje odzieży reklamowej
Zdarza się czasem, że tradycyjna odzież reklamowa z markowymi emblematami nie daje oczekiwanych rezultatów – na przykład podczas targów w niektórych branżach. W podobnych sytuacjach warto postawić na odzież reklamową specjalnego przeznaczenia. Jej wytwórcy nierzadko proponują także wykonywanie specjalnych krojów. Są to najczęściej kostiumy przedstawiające kulturę miejsca, z którego wywodzi się przedsiębiorstwo, jego maskotka albo jej najważniejsze produkty – zwłaszcza, gdy działa ona w branży spożywczej. Taka forma promocji jest polecana także dla marek promujących się w sklepach czy podczas festynów.