Nadruki – sposób na skuteczną promocję

Odpowiednio opracowane strategie marketingowe są najważniejsze dla powodzenia rozmaitych przedsięwzięć. Do wszystkich wśród nich trzeba dopasować odpowiednie techniki, ale gadżety promocyjne sprawdzają się w najróżniejszych branżach. Nie może to zaskakiwać – klient, który dostanie drobny upominek z pewnością pozytywnie zapamięta markę. Gadżety promocyjne mają najróżniejsze formy – od notesów, przez butelki, aż po popularne t-shirty z nadrukiem ze znakiem firmy. Warto jednak zatroszczyć się nie tylko o to, by rozdawane klientom rzeczy były wysokiej klasy oraz nie uszkodziły się po pierwszym wykorzystaniu, lecz również o to, żeby widniejące na nich nadruki były profesjonalnie naniesione.

Nadruki promocyjne – technologie

Rodzaj nadruków zależny jest od surowca, z jakiego zrobiony jest upominek. Na rzeczach zrobionych z ceramiki najczęściej stosuje się termosublimację, z kolei do plastików oraz ze stali trafionym rozwiązaniem będzie tampodruk, gdzie by nanieść nadruki wykorzystuje się tampony z naniesionym wzorem. W przypadku stalowych upominków często wykorzystywany bywa także grawer, zapewniający dużą wytrzymałość. Dużym zainteresowaniem szczyci się także sitodruk, który szczególnie korzystnie sprawdza się przy zdobieniu butelek oraz kompaktów. Na T-shirtach oraz torbach wykorzystuje się ponadto haft.

Nadruki na gadżetach – kto je wykona?

Jakość nadruków reklamowych, jak nietrudno się domyślić, zależna jest przede wszystkim od tego, której firmie zlecimy ich zrobienie. Przed wyborem powinniśmy sprawdzić, czy konkretna drukarnia poza wykonaniem nadruków proponuje również dodatkowe usługi – na przykład ich rozplanowanie. By przekonać się, czy z usług firmy będziemy zadowoleni, dobrze też sprawdzić jej wcześniejsze projekty i znaleźć opinie na jej temat w internecie. Doskonałym wyjściem będzie także powierzenie zrobienia kilku prototypów – dzięki temu wcześnie znajdziemy możliwe niedociągnięcia i na czas wprowadzimy korekty.