Ulotki reklamowe to metoda często wykorzystywana przez wielu przedsiębiorców. Zdaje egzamin w najróżniejszych sektorach – z niej mamy szansę reklamować na przykład chwilówki, salony urody, szkoły udzielające korepetycji, sklepy, gastronomię oraz pozostałe usługi. Rzecz jasna ich popularność nie wzięło się znikąd – ulotki mogą wszak być bardzo efektywną techniką umożliwiającą uzyskanie nowych klientów, a zarazem ich wydruk oraz kolportaż nie jest dotkliwym kosztem. Dobrze zatem opowiedzieć w paru słowach o tym, czym sugerować się przy wyborze firmy, która zaprojektuje, wykona i zajmie się kolportażem ulotek.
W jaki sposób prowadzić kolportaż ulotek?
Na sukces strategii marketingowej wykorzystującej ulotki wpływa przede wszystkim metoda, jaką są dystrybuowane. Możemy wybrać rozmaite sposoby – kolportaż ulotek na ulicy bądź w miejscach lubianych przez ewentualnych kupców, zostawienie ulotek w specjalnych standach czy dystrybucję do skrzynek na listy. Jakie będą najskuteczniejsze? To zależy od charakteru naszej marki i profilu odbiorców, których chcemy przyciągnąć, a więc przed znalezieniem konkretnej techniki dobrze poradzić się specjalistów. Tym bardziej, iż firmy świadczące kolportaż ulotek parają się pełną opieką nad klientem.
Kto przeprowadzi kolportaż ulotek?
Dobre firmy nie tylko świadczą kolportaż reklam, ale także opracowanie layoutu ulotek, ich wykonanie i porady w temacie znalezienia najlepszej techniki dystrybucji. Wybierając firmę, która zajmie się kolportażem ulotek powinniśmy bezwzględnie obejrzeć jej ofertę, t.j. wymiary proponowanych materiałów, jakość wykorzystywanego papieru czy obszar dystrybucji. Ważne także będzie to, którymi metodami możemy zamówić druk – najlepiej, kiedy wybierzemy firmę pozwalającą na zamówienie za pośrednictwem internetu.