Jakie są cechy dobrej firmy SEO? Poznaj opinie specjalisty

Sprawdź, jak rozpoznać dobrą agencję SEO na www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow.

Gdy masz swój biznes i zakładasz dla niego stronę firmową, zapewne po czasie rozmyślasz o tym, co zrobić, by była ona widoczna wysoko w rezultatach wyszukiwania. To oczywiste wszak, iż w dzisiejszych czasach widoczność w internecie jest jednym z podłoży sukcesu, bo to właśnie tu gros klientów pierwszy raz przeczyta o twojej działalności. Jak wobec tego wybrać dobrą agencję SEO? Rekomendujemy kierować się wskazówkami profesjonalistów.

Jak rozpoznać solidną firmę SEO? Google zamieściło o tym kurs

Nie da się ukryć, że cała branża usług SEO, innymi słowy działań mających na celu optymalizację stron internetowych pod wyszukiwarki, pojawiła się i nieustająco rozwija się w zasadzie tylko za dzięki Google. Pomimo istnienia licznych opcji, jak między innymi DuckDuckGo, Yahoo lub Bing, wciąż liczą się pozycje zajmowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy więc, kto stara się pozyskać widoczność w sieci, powinien powalczyć o swoją pozycję w top 10 w Google. W przypadku branż, w których występuje mocna konkurencja, zwykle jest to nieosiągalne bez konsultacji z fachowcami z firmy SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których koncepcja optymalizacji stron jest kompletną nowością, i przyszykowało krótki film o tym, jak znaleźć rzetelną firmę SEO.

Czym według Google wyróżnia się solidna agencja SEO?

Pracownica Google z przeszło dziesięcioletnim stażem klarownie naświetla, jak rozpoznać solidną firmę SEO, wymieniając wśród najistotniejszych cech między innymi:

  • zadbanie o ogólną widoczność strony internetowej, a nie wyłącznie pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania na pojedyncze frazy,
  • udzielenie witrynie opieki technicznej i praca nad poprawą jej użyteczności,
  • przejrzystość odnośnie planowanych wdrożeń, m.in. poprzez cykliczne raportowanie i permanentny dostęp do statystyk strony,
  • umiejętność szacowania czasu i budżetu niezbędnego do wykonania planowanych wdrożenia,
  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od dogłębnego audytu strony.

Pracownica firmy Google akcentuje także, iż solidna firma SEO nigdy nie obieca znakomitych rezultatów z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony www jest procesem długofalowym, w szeregu przypadków dającym namacalne efekty najczęściej po paru miesiącach działań.