Jeśli potrzebujesz więcej wiadomości dotyczących tworzenia gazety firmowej, zajrzyj w to miejsce
Strategie marketingowe to istotny element prowadzenia przedsiębiorstwa – dzięki nim możemy zbudować image marki w oczach kupujących, a to przy właściwym opracowaniu niewątpliwie da rezultaty pod postacią zwiększonych zysków. Warto przy tym zaznaczyć, iż przedsiębiorstwa mające więcej niż jeden oddział powinni również zadbać o to, co są myślą o niej zatrudnieni. Najefektywniejszą metodą komunikacji z zatrudnionymi od dawna są gazety firmowe. Powinniśmy więc powiedzieć o nich parę słów. Dlaczego są tak często stosowane przez pracodawców? Co zazwyczaj znajduje się w tego rodzaju publikacjach? I – co na pewno będzie najistotniejsze – jakiej agencji zlecić przygotowanie gazety firmowej?
Tematyka gazet firmowych
Zadaniem gazety firmowej jest pokazanie załodze atutów firmy, w której działają. Z tego względu dużo miejsca redaktorzy poświęcają osiągnięciom firmy i zatrudnionych. Gazeta firmowa powinna także dostarczać wiadomości dotyczących życia przedsiębiorstwa – szczególnie, jeśli zatrudnieni z różnych oddziałów się nie poznali. Czytając gazetę firmową, zatrudnieni muszą też poczytać o planach przyszłych działań firmy. Charakterystyka gazet firmowych, jak nietrudno się domyślić, różni się w zależności od charakteru firmy, ilości pracowników oraz od średniego wieku załogi.
Gazeta firmowa – skład
Skuteczność wizerunkowa gazety firmowej w ogromnym stopniu zależy od tego, jak ona się prezentuje. Dlatego istotne jest zarówno to, kto napisze informacje znajdujące się na jej stronach, lecz też to, komu zlecimy jej skład. Osiągniecie spodziewanych rezultatów marketingowych na pewno uprości gazeta firmowa opracowana przez doświadczoną agencję reklamową. Stawiając na takie wyjście nie tylko sprawimy, że odbiorcy łatwiej wyszukają interesujące ich artykuły, lecz również gazeta będzie prezentować się ciekawiej, przez co przeczyta ją większa ilość osób.
Nasza lokalizacja:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]