Czym cechuje się dobra ulotka?

Do czego służy ulotka ?

Ulotka reklamowa to doskonały sposób na zachęcenie klientów do skorzystania z usług danego przedsiębiorstwa. Aby była skuteczna, powinna być ciekawa i atrakcyjna wizualnie. Zawiera zazwyczaj najważniejsze dane, konieczne do poinformowania ewentualnego klienta o ofercie firmy.

Podstawowe zasady projektowania ulotek reklamowych

Żywot wielu drukowanych ulotek jest krótki. Często zostają wrzucone do śmietnika, tuż po ich wręczeniu. Istnieje wiele czynników, które decydują o tym, czy ulotki nie spotka podobny los. Wybranie odpowiedniego papieru jest pierwszym z nich. Papier nie może być niskiej jakości, aby od razu nie odstraszyć klientów. Powinno się starannie zaplanować treść ulotki, tzn. ilość i wielkość tekstu oraz czy jest on dla adresata zrozumiały i rzeczowy. Nie można oczywiście zapomnieć o rozmieszczeniu tekstu na ulotce oraz właściwej oprawie graficznej, tzn. umieszczeniu grafik i loga oraz doborze tła. Zaleca się, aby projektowanie oraz skład tego popularnego medium reklamowego pozostawić doświadczonym specjalistom.
Umiejętnie zaprojektowane ulotki reklamowe gwarantują odczuwalne zyski firmie. Są one najlepszym sposobem na dotarcie do wielkiej ilości klientów w krótkim czasie.