Czy warto skorzystać z usług agencji marketingowej?

Więcej o usługach świadczonych przez agencję marketingową Kraków na https://k-myk.pl

Działania reklamowe winny być ważnym elementem podnoszenia rozpoznawalności marki bez względu na to czy jesteśmy właścicielem sklepu, usługodawcą czy wytwórcą. Większe przedsiębiorstwa oraz korporacje stać na organizację i utrzymanie własnych działów ds. marketingu, natomiast małe firmy, które z rzadka przeprowadzają akcje promocyjne, z reguły poszukują wsparcia u agencji reklamowych.

Co warto zlecić agencji reklamowej?

Agencja reklamowa to ekipa twórczych ludzi z wieloletnim doświadczeniem, posiadających wiele umiejętności z zakresu marketingu. Poprzez zatrudnianie ekspertów bardzo dobrze orientujących się zarówno w obszarze kampanii reklamowych w sieci (social media, filmy i animacje viralowe), tradycyjnej komunikacji medialnej, jak i grafiki (w tym przygotowanie do druku), agencja reklamowa zapewnia klientom całościową obsługę. Nowe przedsiębiorstwa mogą zamówić przygotowanie pełnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i projektami akcydensów (obwoluty, wizytówki oraz papier firmowy), a te które posiadają już swoje logo mają pewność, iż zostanie ono odpowiednio użyte w trakcie tworzenia materiałów promocyjnych – stoisk targowych, ulotek, plakatów lub billboardów. Agencja reklamowa napisze również przyciągające, unikatowe artykuły na stronę internetową firmy, a także opracuje schemat kontaktów z klientami poprzez popularne portale, takie jak Facebook, Instagram lub Twitter.

Kiedy warto zdecydować się na współpracę z agencją reklamową?

Oferta agencji marketingowej kierowana jest przede wszystkim do firm, które nie dysponują swoim działem promocji. Jednak nie oznacza to, iż to wyłączny model kooperacji. Praca agencji w szeregu przypadków polega na wsparciu istniejącego już w przedsiębiorstwie zespołu ds. reklamy i marketingu. Jeśli zatem nie ma on doświadczenia w organizacji targów, konferencji lub spotkań z klientami, które przeważnie wymagają wielopoziomowego planowania, te obowiązki może wykonać agencja reklamowa. Może ona też posłużyć za narzędzie wspomagające tworzenie zżytego ze sobą i wykwalifikowanego zespołu pracowników – należy powierzyć jej przygotowanie planu kursów albo organizację wyjazdu integracyjnego. Na rynku funkcjonują tysiące agencji marketingowych, warto jednak wybierać te, które dają dostęp do obszernego grona wykwalifikowanych profesjonalistów. Umożliwi to zlecenie wszelkich czynności marketingowych jednej agencjii w rezultacie – łatwiejszy nadzór nad wizerunkiem firmy oraz spójnością kampanii.

Nasza lokalizacja:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]