Custom publishing jest to narzędzie marketingowe bazujące na wydawaniu przeróżnych biuletynów. Jest to technika kompleksowej obsługi zleceń w zakresie wydawnictw papierowych. Zwykle wiąże się to z projektowaniem książek, biuletynów, czy ulotek od samego początku, ale częstokroć agencje wydawnicze decydują się na kontynuację już rozpoczętych zleceń lub też bazowania na makiecie przygotowanej przez klienta.
Custom publishing – jak wygląda w praktyce?
Agencje wydawnicze, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, agencji public relations, wydawniczej oraz redakcyjnej. Do publikacji typu custom publishing zaliczają się:
- magazyny tradycyjne (papierowe),
- newslettery,
- magazyny internetowe (e-ziny),
- katalogi różnego rodzaju,
- publikacje książkowe,
Custom publishing – cele
Cele custom publishingu związane są z marketingiem, public relations firmy oraz ogólnopojętym zwiększaniem przewagi konkurencyjnej:
- pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych,
- wpływanie na lojalność klientów,
- wzmacnianie wizerunku firmy,
- efektywna komunikacji wewnętrznej służącej: integrowaniu i motywowaniu, a także informowaniu i budowaniu kultury firmowej.
Nasza lokalizacja:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]