Custom Publishing

więcej o custom publishing na stronie www.pracowniaregister.pl/custom-publishing-czasopisma-firmowe-i-gazety-firmowe-pod-klucz/ »

Custom publishing jest to narzędzie marketingowe bazujące na wydawaniu przeróżnych biuletynów. Jest to technika kompleksowej obsługi zleceń w zakresie wydawnictw papierowych. Zwykle wiąże się to z projektowaniem książek, biuletynów, czy ulotek od samego początku, ale częstokroć agencje wydawnicze decydują się na kontynuację już rozpoczętych zleceń lub też bazowania na makiecie przygotowanej przez klienta.

Custom publishing – jak wygląda w praktyce?

Agencje wydawnicze, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, agencji public relations, wydawniczej oraz redakcyjnej. Do publikacji typu custom publishing zaliczają się:

  • magazyny tradycyjne (papierowe),
  • newslettery,
  • magazyny internetowe (e-ziny),
  • katalogi różnego rodzaju,
  • publikacje książkowe,

Custom publishing – cele

Cele custom publishingu związane są z marketingiem, public relations firmy oraz ogólnopojętym zwiększaniem przewagi konkurencyjnej:

  • pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych,
  • wpływanie na lojalność klientów,
  • wzmacnianie wizerunku firmy,
  • efektywna komunikacji wewnętrznej służącej: integrowaniu i motywowaniu, a także informowaniu i budowaniu kultury firmowej.

Nasza lokalizacja:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]