Jesteś zainteresowany ofertą Google Partnera? Zajrzyj na seo4.net, żeby uzyskać więcej informacji
Google AdWords jest jedną z najskuteczniejszych metod umożliwiających reklamę w sieci. Opiera się na wyświetleniu użytkownikom płatnych linków o treści dostosowanej do konkretnego zapytania i potrafi podnieść zyski nawet o ponad połowę, jeśli kampania AdWords będzie właściwie zorganizowana. Na przekór temu, co myśli część z nas, opracowanie wydajnej kampanii AdWords to zadanie dla doświadczonych specjalistów i bez właściwych umiejętności okaże się prawie niewykonalne. Dobrze zatem zlecić to sprawdzonej agencji SEO. Jak ją znaleźć? Nie jest to problemem – wystarczy tylko sprawdzić, czy wybrana firma zdobyła certyfikat Google Partner.
Google Partner – czym jest?
Google Partner to system, który sieciowy gigant przygotował, chcąc zagwarantować kontrahentom zamawiającym AdWords fachową pomoc. Polega on na przyznaniu agencjom marketingowych specjalnych wskazówek, z którymi mogą one opracować bardziej efektywne strategie dla swoich klientów. Żeby agencja zdobyła tytuł Google Partner, jej współpracownicy muszą mieć certyfikaty Google AdWords, a ona sama powinna udowodnić sprawność w zarządzaniu funduszami strategii. Google nadaje tytuł Google Partner firmie SEO jedynie po dokładnym jej przetestowaniu. Co jednak oznacza on dla zamawiających?
Co oznacza certyfikat Google Partner?
Tytuł Google Partner świadczy o tym, iż pracownicy danej agencji posiadają umiejętności, które pozwalają na wybór najlepszych metod w trakcie zarządzania kampanią. Poprzez Google Partner zyskujemy również pewność, iż firma, którą wybierzemy, ma dostęp do wszystkich nowinek wprowadzanych przez sieciowy koncern, zaś jej pracownicy biorą udział we wszystkich szkoleniach prowadzonych przez Google, a także mają możliwość skorzystania z jego wsparcia technicznego.
Nasza lokalizacja:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]